1. Dispoziții generale și definiții

1.1  Aceste dispoziții generale (în continuare doar DG ) se aplică la relație de afaceri între cumpătorul  și societatea  SA-COM s r.o., Obchodná 39,  811 06 Bratislava (în continuare doar operatorul sau vânzătorul) încheiate prin intermediul sistemului electronic a magazinului online  www.modovo.ro ( în continuare doar  "sistemul"). 

1.2 DG reglementează drepturile și obligațiile abonaților la un contract la distanță prin intermediul serverului www.modovo.ro între vânzător și cumpărător.

1.3 Drepturile și obligațiile participanților la acest contract de cumpărare sunt reglemenate de legea de cumpărare  conform legii   art. 588 și următoarele în legătură cu  dispoziții art.  612  și următoarea lege  nr.40/1964 Cul  Legi., Codului civil.

1.4 Cumpărătorul este înțeles că este o persoană fizică sau juridică înregistrată în sistem, care a trimis o comandă electronică, procesată de sistemul de tranzacționare, la propria sa autorizație.

 1.5 Vânzătorul se înțelege: SA-COM s r.o., Obchodná 39,  811 06 Bratislava, IČO: 44 446 713, IČ DPH: SK 2022695268

 1.6 Comandă electronică este considerat formularul, care este transmis electronic,care conține informații referitoare la cumpărător, lista produselor comandate din meniul magazinuului online și prețul bunurilor, prelucrate prin sistemul comercial sau e-mail trimis către vânzător.    

  1. Comanda

2.1 Condiția valabilitatății  unei comenzi electronice este o completare adevărată și completă a tuturor   datelor și detaliilor cerute in formular de înregistrare, inclusiv a telefonului.

2.2 Toate comenzile electronice primite sunt considerate o propunere de contract și sunt considerate obligatorii.

2.3 Un contract de cumpărare pe baza căruia vânzătorul vinde bunurile către cumpărător apare pe baza unei confirmări obligatorii a comenzii în sistem. Prin acceptarea unui e-mail, comanda confirmată (sau o parte a acesteia) este considerată obligatorie pentru ambele părți dacă nu sunt încălcate termenii conveniți la momentul confirmării și, în același timp începe relația dintre cumpărător și SA-COM s.r.l.

 

2.4. Condițiile esențiale sunt în principal conținutul ordinului (specificația exactă a mărfurilor și numărul acestora), prețul mărfii și transportului, modul de livrare, modalitatea de plată a bunurilor

2.5 La comanda mai mare peste 460 RON, este necesar să efectuați o plată în avans. Coletul dvs. vă va fi livrat fără plata la livrare. Trebuie să ne informați despre plata prin e-mail: info@modovo.ro

 2.6 În cazul promoției 2+ 1 gratuit, valoarea mărfurilor cu preț redus este taxată suplimentar la returnarea bunurilor.

2.7 Clienții noi înregistrați ,care au primit un cod de reducere de 23 RON pentru prima achiziție pot aplica această reducere la comandă mai mare de 140 RON.

  

  1. Anularea comenzii

Anularea comenzii din partea cumpărărtorului

Comanda poate fi anulată dacă este în etapa de procesare, prin e-mail sau telefon. Astfel de comandă anualtă o considerăm că  este retrasă. La anularea comenzilor trebuie să introduceți numele, adresa de e-mail, numărul de comandă și o descriere a mărfurilor comandate. În cazul anulării, nu percepem penalități sau alte taxe legate de anularea comezii. Valorile financiare vor fi returnate cumpărătorului în termen de 14 zile calendaristice prin transfer bancar într-un cont desemnat de către cumpărător (trebuie să introduceți numele băncii, numărul de cont bancar și numărul băncii), cu excepția cazului în care am stabilit cu cumpărătorul altfel.

Vânzătorul își asumă dreptule de a se retrage din comandă în astfel de cazuri:

  • În cazul comenzilor cu plata la livrare nu a putut fi comanda obligatoriu confirmată  (incorect  numărul de telefon, nu este disponibil, nu răspunde la e-mail-uri etc.)
  • bunurile nu mai sunt fabricate sau nu se mai furnizează, sau prețurile sunt modificate în mod semnificativ de către furnizor, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord să accepte altă ofertă. În cazul în care acest lucru se întâmplă, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul cu privire   la stabilirea modulului de a proceda în continuare. În cazul în care cumpărătorul a plătit parțial sau valoarea integrală a prețului de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul său bancar sau adresa în termen de 14 zile calendaristice. 
  1. Retragere din contract de cumpărare (Coletăria)

4.1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da nici un motiv în conformitate cu art 7 și următoarele din Legea nr. 102/2014  cullegerii de legi privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță (denumită în continuare Legea privind protecția consumatorilor pentru vânzarea la distanță) în termen de 14 zile de la preluarea mărfurilor, respectiv. de la data încheierii unui contract de servicii sau a unui contract de furnizare a unui conținut electronic care nu este furnizat pe un suport fizic, în cazul în care vânzătorul, și-a îndeplinitîn timp util și în mod corespunzător îndatoriirile de informare conform art. 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

Cumpărătorul are dreptul în această perioadă, după primirea de bunuri pentru a le încerca și testa în același mod ca de obicei , când cumpără  în magazin clasic, și în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii.

Prevederile din această secțiune nu  se aplică în mod specific persoanelor juridice și persoanelor fizice antreprenori și non-antreprenori- persoane fizice, care  nu corespund definiției consumatorului dată în dispozițiile. § 2 písm. a) din Lege.

4.2. Cumpărătorul își aplică dreptul de a se retrage din contract numai în scris, prin scrisoare recomandată trimisă la adresa vânzătorului, prin e-mail la adresa info@modovo.ro. Trebuie să atașați un formular tipizat de retragere, care se află pe site-ul nostru, pentru a vă retrage din contract.

4.3. În caz de retragere, contractul este anulat  de la început,  părțile contractuale își  returnă sau achită toate îndatoriirile. Vă rugăm să returnați marfa  împreună cu actul de cumpărare pe cât posibil:

  • nefolosită
  • nedeteriorată
  • completă (împreună cu etichete)                                                                
  • în ambalaj original.

Vă recomandăm să vă asigurați bunurile. Nu preluăm colete cup lata la livrare.

Coletele trimiteți exclusiv la ADRESA (colet la adresă , nu la poștă) fără plata la livrare:

Modovo, SA-COM, s.r.o.

GLS General Logistics Systems

Romania SRL

Str. Dorobantilor 106

550231 Sibiu

 

ATENȚIONARE! Coletele trimise la adresa: Obchodná 39, 811 06 Bratislava nu vor fi preluate și se vor reînnapoia la expeditor!

 Vă vom rambursa prețul de achiziție transferând în contul dvs. bancar desemnat în termen de 14 zile, în conformitate cu prevederile relevante ale legii. Dacă păstrați bunuri în valoare de cel mult 350 RON, veți fi taxat cu 15 RON pentru  taxele poștale.

4.4. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și vânzătorului  livrează bunuri cu valoare scăzută, care este utilizat (ca utilizare este considerat și  alt miros distinct la produse), deteriorate sau  incomplete, aceste bunuri vor fi trimise înapoi la adresa cumpărătorului.

4.5. În conformitate cu art.7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, cumpărătorul NU  se poate retrage din contractul referitor la vânzarea de bunuri efectuate la cerințele specifice ale consumatorului sau a bunurilor destinate în mod specific pentru un singur consumator sau bunuri, care în considerare caracteristicilor sale nu pot fi returnate (este vorba de mărfuri speciale comandate conform cerințelor clienților la dimensiunea produsului 3XL și mai mari , - care pot fi comandate prin telefon sau e-mail, de comun acord, deoarece comandase face separat pentru fiecare consumator).

 4.6. Pentru a-și exercita dreptul de a se retrage din contract, este necesar să se depună originalul chitanței de cumpărare, care să indice ce, când, ce și la ce preț a fost cumpărat. În cazul în care un astfel de document  nu are un consumator, dreptul de retragere nu poate fi exercitat.

 

  1. Condiții de prețuri

5.1 Prețul produselor  este și cu TVA 20%

5.2  Taxele poștale și coletărie sunt expicate în punctul  6

5.3 Cumpărătorul are posibilitatea de plată în următoarea  valută:  RON

5.4 Prețul produselor se poate schimba în timp. Vă vom anunța în prealabil cu privire la orice modificare a prețului  prin e-mail la comandă concretă. În cazul unei modificări a prețului convenit, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

5.5 Toate prețurile pentru bunuri și servicii și toate taxele din magazinul online includ și TVA. Toate promoții   sunt valbile până vănyarea de stoc, dacă nu se specifică altfel pentru un anumit produs. 

  1. Taxele poștale și coletăria

6.1 Societatea SA-COM s.r.l.  taxează 15 RON pentru taxele poștale.

6.2 Prețul include și TVA.

6.3 La schim   sau returnarea produselor, taxele poștale le plătește cumpărătorul singur.

 

  1. Condițiile și posibilități de plată pentru bunuri

7.1 Cumpărătorul are posibilitatea să plăteacă cu plata la livrare la înmânarea coletului de câtre curier.  

7.2 Dacă prețul pentru produsele livrate nu este plătit integral, vânzătorul are dreptul să întrerupă livrările ulterioare până când prețul este achitat. 

  1. Condiții de livrare

8.1 Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda cumpărătorului și să livreze bunurile cumpărătorului în cel mult 30 de zile. Livrările de obiecte (mărfuri comandate) sunt livrate întotdeauna cât mai curând posibil, de obicei în decurs de 5 până la 7 zile lucrătoare.

8.2 Fiecare cumpărător este informat cu privire la orice schimbare în starea comenzii prin e-mail sau prin telefon. Puteți verifica starea comenzii după conectarea la sistem.

8.3 Bunurile sunt livrate prin curierul GLS la adresa indicată de cumpărător în comandă. Livrările de mărfuri conțin întotdeauna o factură.

8.4 Proprietatea produselor este transferată cumpărătorului prin preluarea și plata prețului de achiziție.

 8.5  Produsele expediem pe teritoriul României / republicii Slovace.

8.6 În cazul în care cumpărătorul, fără retragerea prealabilă scrisă asupra mărfurilor la locul desemnat de către cumpărător și / sau intervalul de timp în care un curier cu cumpărătorul în avans a fost  stabilit, vânzătorul are dreptul de a solicita despăgubiri pentru prejudiciul suferit la cost pentru livrarea nereușită a comenzii. 

  1. Garanția

În cazul în care mărfurile sunt defecte după ce au fost preluate de cumpărător,  sau in timpul garanției, cumpărătorul poate cere creanța. Perioada de garanție începe să curgă de la data primirii mărfii de către cumpărător și durează 24 de luni cu excepția prevăzută de lege. În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor și achizițiile produselor  sunt cu scopul  afacerii, perioada de garanție este guvernată de condițiile de garanție ale producătorului, în conformitate cu § 429 alin. 2 din Codul comercial.

Perioada de garanție este prelungită cu perioada în care cumpărătorul nu a putut utiliza mărfurile pentru reparații în garanție a mărfurilor.

Toate reparațiile care sunt aplicate în mod legal sunt gratuite în timpul perioadei de garanție. Garanția nu se aplică la uzură cauzată de utilizarea normală.

Revendicările, inclusiv îndepărtarea unui defect, trebuie furnizate fără întârzieri nejustificate, cel târziu la 30 de zile de la data revendicării. La expirarea acestei perioade, cumpărătorului i se acordă aceleași drepturi ca și cum ar fi fost un defect nerecuperabil.

Chiar dacă este scris pe  etichete, nu recomandăm să spălați jachetele și hainele în mașina de spălat! Vă rugăm să preferați curățenia în spălătorie.

  1. Condiții de raclamație

10.1 Aceste Reguli de reclamație se aplică mărfurilor achiziționate la SA-COM s.r.o. Perioada de garanție pentru toate mărfurile este de 24 de luni, dacă nu se specifică altfel pentru un anumit produs. Începe în ziua în care bunurile sunt preluate de consumator.

10.2 Pentru fiecare articol achiziționat în SA-COM s.r.o. atunci când este livrat cumpărătorului, este însoțit  de o factură (document de vânzare), care servește și ca document de garanție.

10.3 La primirea mărfurilor cumpărătorul este obligat să verifice următoarele:

  • dacă acesta este un produs care a fost comandat (în cazul în care acesta este un produs care nu a fost comandat, bunuri după deschiderea nu despachetați, altfel nu o să fie sau nu va fi posibil să-l înlocuim)
  • Dacă produsul este fără defecțiuni, adică, dacă are sau nu un defect clar.

Despre faptele găsite, clientul trebuie sa ne informeze imediat, imediat după luarea produselor.

Ambalajul și conținutul produsului nu trebuie să fie deteriorate mecanic (deteriorări mecanice înseamnă, de asemenea, deteriorarea produsului, care ar putea suporta utilizarea normală a produsului în scopul pentru care a fost făcută).